Tuesday, January 18, 2011

Bile Kebiasaan Itu Suatu Kemestian..

hi korang~
da makan? da minum? da mandy? da solat? da tido? eh tido tuh tak la. korang perasan tak sekarang semua AHLI BLM da ade grant privilege kat blog nih kan kan. so bole la tambah tokok bagai kalau korang rase nak la. eh ape kaitan dengan tajuk nih? takde pape pun, saje nak bagitau.

berbalik kepade kisah bukan sebenar cerita ini. eh korang ade kawan baek tak? ade tak? ade kan? ala, yang baek gile sampai korang rase "eh sayang betol aku dekat ko." "eh walaupun kau tak comel tak cantek tak macho tapi hati kau baek." "eh jum maen masak masak sama sama lepas tu kite makan." "eh kenape la kau nih baek sangat." hah tak kira kawan korang tuh laki ke pompuan ke tapi macam dah jadi satu kemestian je buat korang untuk ngadap muke beliau itu 24/7. macam aku dengan sara nih. jalan pegang pegang tangan, maen sepak teranjang tendang menendang, maen terjun bangunan dan pelbagai permainan yang extreme. 

TAPI tibe tibe satu hari korang rase macam bakal kehilangan kawan korang. tibe tibe korang dah tak ngadap muke kawan korang tuh lagi. tibe tibe korang rase ade tembok besar china kat tengah tengah sampai batang hidung kawan korang tuh pon korang tak nampak. tibe tibe korang tak dapat berpegangan tangan lagi. tibe tibe tak dapat maen sepak teranjang tendang menendang. tibe tibe dan makin banyak tibe tibe itu datang.

DAN itu adalah takdir yang telah ditentukan olehNYA. sebab korang hanya dibenarkan untuk berjumpa dan menjadi teman baek hanya untuk seketika. tiada yang kekal selamenya.

dem tetibe rase sayu gileeee~ T_____T

6 comments: