Friday, December 24, 2010

alololo... kuci.. kuci.. muax!

Selamat menjadi TUA selangkah kehadapan..!!!

INTAN - 10 DEC
WEEN - 19 DEC
SARA - 20 DEC


fenomena besday BLM rapat rapat. memandangkan bulan december terdapat tiga orang ahli BLM yang menjadi semakin tua maka celebration di adakan diantara mereka secare senyap senyap. mereka bertiga terloncat loncat bergumbira dengan senang haty. kali ni intan telah menukar kek oreo spender basah beliau ke warna pink. kami rase warna spender basah pink beliau telah luntur kepade kek tersebut. hah korang pon dapat lihat kan.

cimi : weh gile aku belom habes taep lagik la. apsal ko publish.
heidi : dem ! aku lupa la. cis da terkantoi plak dengan dorang nih.
cimi : tuh la ko. sengal ubi pegy tekan publish.
heidi : tape tape ko taep je bagi habes. kite act like a diva larh
cimi & heidi : senyum dengan muke jahat.

kami maseh lagi meneruskan penyiasatan yang tergendala itu. ouch rupanya celebration ini berlangsung selame beberape hari. tapi kami telah kepenatan dan mereka pula maseh kelihatan cergas meloncat loncat keriangan. kami rase kek oreo tersebut telah memberi mereka tenaga yang maksima. eh kalau korang nak tawu rahsia dan ingin merasai kesedapan kek sile la hubungi mereka bertiga.

HAHA.

5 comments:

intanurulfateha said...

heidi gile haha

asfz lily said...

sweetnya..
happy besday korang2 yee ^^.

Nurul chumel said...

happy birthday korg!!
lame sgt tak online sebab I dah sakit selama seminggu..nnt korg balik sini, kita celebrate ehh!

Ana Farhana said...

happy birthday intan , ween dan sara...

bukudiarysofea said...

thanx korang.
lurve ketat ketat!!!!