Thursday, October 21, 2010

apabila monster cumel ini bosan....

Salam Monster2 sekalian..

Monster cumel ini sangat bosan dalam menyiapkan projectnya yang entah bila nak siap.. Then monster chumel ini jumpe beberapa keping gambar dalam folder..cam biasalah, tangan klik2..dapat idea..
disebabkan monter chumel ini seorang yang baek, dye sudah meminta izin kepada monster comot ini in..maka jadi lah seperti ini..


Sape dye? hehe..dye seorang monster yang sangat bahaya..very..very..very..dangerous..so, sesiapa yang melihatnya berkeliaran & beliau selalunya berkeliaran di Bunga Raya..so, sesiapa yang tinggal dikawasan berhampiran..sila..sila..sila berhati2..
 ^________________________^
|_|                          |_|

notakaki :: hey monstah comot..jangan mara ye :)
maklumlah, i xketip mana pon.. (.T__T.)
spe mangse seterusnya??
hehehe...

11 comments:

Heidi Shafiq said...

peh smart giler.. hebat nak mampos ko ni asfz.. aku bgga dpt kwn ngn ko.. haha..

asfz lily said...

haha..
mekaceh2 ^_^
xdelah hebat sampai nak mampus..
ko ni kok ye pon..agak2 lah...
hehe..

bangga la sgt =.=

✿ CikCimi said...

cantek !
sangat cantek.
asfz creative la.

eh comotnyer budak nih.
kesian.
hahaha.

Nurul chumel said...

cun siot!
wahai asfz yg chantek..
tolong edit gambar sis boleh??
amek la mane2 gambar dlm folder fb tu..berlambak gambar..hiks!!~

asfz lily said...

Cik Cimi : tu lah..kesian si comot ni..

naseb baek suka..wisau sudah..haha

Nurul Chumel : wah..ada olang panggil i chantekkk :)

hahaha...insyaAllah..

dah dapat permission awal2..hakhal..

fara said...

cantek sgt! edit utk saye gak! :)

asfz lily said...

hehe..
mekaseh :)

Ana Farhana said...

emmmmmm......cntik sgt..
suke suke...

asfz lily said...

suka kan :)

applemasam said...

cimi comot comel...haha

asfz lily said...

:)