Monday, October 11, 2010

Heidi Bosan..

aku sangat bosan dan malas nak mentelaah.. ape ni bace2 buku ni..?? alergik..!!
aku tekan2 henset.. ya.. jumpe gambar monyet...
aku tenung..
ish2.. selekeh tul..
upload gambar monyet kat pc burok aku..
pastu start gerakkan mouse..
la la la la... [nyanyi lagu bon jovi]

ok satu dah siap.. ini monyet jahat dan ganas nak mampos.. biase die.. babab kang..!! monyet ini suke menggigit.. tapi tak sakit pun.. sila usaha lagi.. XD

nombor dua dah siap.. monyet ni bleh jadi mutant kalau lu bikin die panas.. kuase kentut berbuih die tak dapat menakutkan aku.. kecuali cubitan maut.. macam nak mati sakit oi..!!


monyet tak termasuk dalam golongan haiwan yang dilindung.. so boleh pukul sesuke hati.. karate 14kali pun takpe.. sampai darah2.. hahaha.. kill kill die die..!!


tapi jangan sesekali cube guriskan hati dorang.. langkah mayat aku dulu.. !!!!





:)

5 comments:

✿ CikCimi said...

=.="

bukudiarysofea said...

kepala lu lukis hati kat gua punya teeetttttt.

haha!

bodo.

neway. cantek monyet tua lukis kannn.

intanurulfateha said...

....

Nurul chumel said...

emm...

Ana Farhana said...

sayang nya heidi.......